måndag 22 december 2008

Phonish

Imorrn far jag antligen en ny telefon!
sa skont, 2 veckor utan en tel har gjort mig galen.
Imorrn ska jag aven pa en julfest hemma hos , tro det eller ej, Bradley !
Min vardpappas syster blev bjuden av Bradleys mamma, och jag pratade om honom nar vi gick o shoppade , sa hon sa att jag kunde folja med, ha och det roliga ar att han vet inte att jag kmr komma.
Sa det kommer bli roligt o se hans min.

Hela den hara helgen har vart jatte roligt o bra.
Lordags var vi hos crystals familj, min vardmamma.
Och det var ett gang rednecks och dom var saaa roliga och dom var typ 40 pers.
Ha dom bjod med mig ut och jaga radjur nagon dag med dom.

Sen igar var vi med Aarons familj, min vardpappa, och det var en mindre familj, men trevliga.
tyckte da mer om crystals familj. Men dom var saa snalla for nar barnen borjade oppna presenter, sa den sista presenten ger dom till mig. Da har dom gat och kopt pyjamas, rosa till mig det var snallt och det var forsta gangen da jag traffa dom igar.
Aven crystals kopte present till mig, manikyr set.
Och jag sa att dom inte behovde kopa nanting, men dom sa att jag ar en del av familjen nu. :D

iaf ska pa bio ikv, sa maste fixa mig 
<33

1 kommentar:

Hannah sa...

Va kul va kul va kul! :]
Glad att du äntligen bor i en värdfamilj som fattar att du är en del av den. Dem verkar jättebra.
Saknar dig.

God Jul om vi inte hinner höras <3