onsdag 17 december 2008

Hey !

hej allihop! det var ett braaa tag sen, sorry for det.
Har bytt vardfamilj och allt, sa har inte haft tid.
Men nu om ni vill veta bor jag med min larare, 27 ar och har 3 barn sa sota ! tvillingar :)
mina nya syskon.
Iaf da kmr tbx med mer senare och bilder, har lov om 2 dar sa det kmr bilder in :)

Sa nytt som hant, jag gar pa krykor, lr slutade idag jag gjorde illa min fot for nagra dagar sen i fotbolls match, forst trodde alla den var bryten men som tur inte!
Den ar bara vaaldigt svullen just nu, sa tyvarr kunde inte jag spela idag, och det var varan sista hemma match , och det var senior night. For alla seniorer.
Den matchen var galen , 3 slagsmal ha men det andra laget sa fula saker till oss och sa, ha och i slutet pa matchen nar vi skulle ta dom i hand sa spottade alla i laget i sin hand och haha dom vart galna i andra laget, omoget men roligt.

ska kolla pa film med min nya lillebror, 4 ar :)
Sa kmr skriva mer snart igen !

1 kommentar:

Hannah sa...

Va skönt! Hoppas du trivs bättre..
Saknar dig. Puss <3