onsdag 24 december 2008

Merry Christmas :)

Har ar min alskade familj :)
Nu vet ni hur dom ser ut.

Sa iaf jag var hos Bradley igar.
Shit pinsamt hans foraldrar kom och krama mig och sa att det var roligt att se mig igen. 
Nar bradley sen kom och krama mig och sa, sa stirrade alla pa oss och log, pinsamt.

Jag var sa hiimla nervos igar att jag knappt kunde prata.
Jag fick veta av hans foraldrar att jag var den forsta och enda tjejen han har tagit med och visat for sin familj, och tagit med pa middag.
Och det ar ju stort i usa nar man gor det, och for dom ar det jatte stort sa dom var lite besvikna att vi inte dejtar just nu.
Men dom sa till mig att han frtf tycker om mig iaf, och dom tycker om mig for jag var den forsta tjejn han visade upp for dom. Och nar jag horde det sa blev jag sa blyg och stum och kunde knappt prata.
Men jag hade iaf roligt dara igar, jag o brad spelade wii under nastan hela kvallen.
Alla kom in hela tiden och kollade vad vi gjorde ha och viskade om oss. sa pinsamt.
Jadu det var massa saker jag fick reda pa igar som chockade mig, men orkar inte ta upp det hara. Men det ar positiva saker iaf :)

Jadu, nu har ni alla oppnat presenter och firat jul med era familjer, sjalv vantar jag att ga pa ennu en jul fest, vi firar jul imorrn, pa morgonen om ni inte visste det.
Det kanns inte alls som jul hara, kansake for att det inte ar sno hara, kanske for att det ar sol och varmt.
Men det gor inget jag bryr mig inte, for jag har sa mkt andra saker att tanka pa :)

God Jul allihop <333

1 kommentar:

Mammi sa...

Skruttisen!

Kul och underbart att få prata med dig i telefonen idag! :-) Mormor o Morfar var såå glada att få höra din röst och få prata med dig! De pratade om det jättelänge efteråt...

Konstigt att inte du var med - men du får en super Julafton imorgon! Undebara de verkar vara; Chrystal o Aaron :-)

Hoppas du blir glad o nöjd med julklapparna ifrån mig o mormor/morfar.

Puss o kram min älskade Dotter Sandra.

Mammi xxxx