tisdag 2 december 2008

Massa Tankar

Sjuk igen hur lange ska det halla pa?
Pa torsdag ar det match igen mot Rivalen Ridge, jag maste spela!
Men nej det gar inte, ah jag som verkligen vill sla dom.
Men jag antar att jag maste vila, tyvarr..

Nu ar det 3 veckor kvar innan nasta lov, skolan blir bara tuffare och tuffare.
Min engelska literatur klass ar sa hiimla svor, varje dag ar det plugg.
Men som sagt det ar AP och mitt mal ar ett B i den klassen , just nu har jag c,
For att jag inte har lamnat in en uppgift som skulle vara inte for 2 veckor sen.
Jag ska skriva 3 sidor om en persons character och kanslor och sa.
Nej det pallar jag inte.

Sen ar det aven det hara med stipendiumen , jag maste ansoka det, men jag maste skriva massa essays, sa dom hara 3 veckorna ar det fullt upp.
Och kallare blir det ocksa, brr.

Haha jag sag Bradley i forra arets yearbook, omg han var saaa fuuul! han hade orange hair, pottfrilla, vit som satan , tandstallning och liten och klen haha.
Shit kan inte forsto hur mkt en person kan forandras pa ett ar. Jag menar nu ar han skita snygg, blont hair, muskler, ingen tandstallning och alla tjejer ar efter honom.
Men han ar min :)

Nej dags att mata hundarna , see yaa :)

1 kommentar:

Hannah sa...

SV: Haha yes! Vem vill inte det ;D <3