lördag 28 februari 2009

Mammi <3

Nu ar antligen mamma hara!
Hon kom igar 5 i varan tid.
Nar jag klev in pa flygplatsen och slg henne sta dara kandes overkligt.
Kunde inte forsto att hon var hara, var ju ett halv ar sen jag sag henne sist.
Saklart kom dt lite tarar i ogonen nar jag sag henne, men inte lika mkt som hon grat ha:)
Direkt nar vi hopppade in i bilen sa borjade vi sma tjafsa och hon gick pa mina nerver, men jag antar att dt ar for jag har saknat och alskar henne sa mkt, tror inte ni dt?

Vi slappte av dom pa deras hotel och lat mamma och thomas vila lite, dt behovde dom for sen sa skulle vi ju ga till Cherry Pocket!
Det ar en typ pub som ar for rednecks och dt var jatte roligt dara! man behovde ju vaa 18 dara, men jag kom in vilket var tur.
Direkt nar vi klev in dara sa borjade alla skrika av gladje, vilket varmt velkomande dt var for mamma och thomas, men sa ar dom hara alla ar jatte snalla och nara varandra.
Alla borjade dansa, dricka och sjunga kareoke och mamma satt och pratade med alla, med hennes daliga engelska eller hur mamma?

Idag ska vi bara ta dt lungt, vet inte rikigt vad vi ska gora, men vantar nu pa att mamma ska smsa mig sa vi kan aka dit
<33333

1 kommentar:

Mammi sa...

Ha ha..men engelskan blir bättre o bättre :-)

Strawberry Festival idag! Vad annorlunda! O vad mycket att äta! Shit vad gott o fett allt är..

Den väldiga karusellen du o jag o M-K for upp i...shit vad jag mådde illa...

Såå vänliga alla är. Glada o positiva. Sandra har blivit en "riktig amerikansk tjej..." mmm...så sant så....

Puss puss....<3