torsdag 5 februari 2009

High School is the shit '

Den har sista veckan har dt var saaaa kallt.
Och dt hlr ar florida, det ska vara varmt inte kallt!, Men antar att vadret ar knasigt overallt.
Iaf det har var minus grader hara, maste ga i jacka , halsduk och mossa.
Och dt knasiga ibland ar att dt ar minus grader pa morgonen, sne pa dan sa ar dt sol och jatte varmt.

Tennis borjar jag spela pa mandag, far val se om jag tycker dt ar roligt. Men iaf dt ska jag, maste ju ut och rora pa mig, pa softbollen gar jag ju mest runt och chillar.
Sa tennis borjar direkt efter skolan slutar,  2.30-3.30 sen fron 3.30- 5.30 ar softboll
sa nu kmr dt bli fullt upp for mig. Men dt ar skont, I loooove the school, dt ar dt besta stallet att vara, for man ar ju med vanner hela tiden.
Sa jag ar i skola fron 06.30 am (moronen) - 05.30pm (kvall) varje dag, sen ar dt direkt hem, plugga kolla pa tv och sen sova. Om dt inte forstos ar basketboll match, da gar jag direkt efter softbollen, till gympasalen dar matchen ar, vilket ar 3 dagar i veckan. och da kmr jag inte hem foren 8-9, beror pa om bade jv och varsity spelar.
Men iaf dt ar chill, elskar skolan och manniskorna! skulle kunna leva i skolan lol.

Har ska ni fa se bild pa min besta van, morsan ville da se henne.
och nagra bilder from the softboll practice
   

1 kommentar:

Hannah sa...

åh, va kul! Jag fröljer självklart din också. =) Nu är det inte jättelångt kvar tills du kommer hem =D Fast det verkar som att du har det jättebra du med. jag saknar dig <3