fredag 20 februari 2009

Galen, rolig fredag

Idag hade vi Softball match! och jag var inte med laget den hara gangen, utan jag stod i cafeterian och salde mat och sant. Det var jatte roligt, hade sa kul med dom som jobbade dara.
Och jag fick gratis mat, godis, dricka allt, sa jag at som en gris. Sa nu ar jag ganska full.
Traffade aven massa nytt folk idag och vanner fron skolan var dara sa dt var roligt.
Bradley var dar, men Quentin ( Bradleys friend som jag ''pratade'' med forut for att gora bradley avund. assa snygg btw) gjorde da bort bradley infor mig sa han sprang darifron, vart inte sa lyckat precis.
Matchen slutade med att Jv vann mot Lake Wakles och Varsity forlorade.
Juste vi har aven nu fat vlra softboll tjocktrojor. Pa minn rygg sa star det 'sweden'
ist for mitt efternamn, for alla kallar mig sweden hara, dt ar ju mitt namn hara sa da valde jag att ha dt pa ryggen.
Men iaf dt var trevligt och nu ar jag helt slut. ska sova nu 

*God Natt Sverige*

Inga kommentarer: