onsdag 21 januari 2009

Softboll

Idag borjade andra terminen av det hara lasaret.
Mina betyg ar mycket battre nu an dom sista 4 veckorna av forsta terminen.
Nu har jag inte nagra F lr D langre. Sa jag ar stolt over mig sjalv!

Sa angaende om softboll, jag kom inte med for att jag har aldrig spelat forr, men dom sa att jag var bra for att det var forsta gangen att jag kunde komma med i JV, men eftersom jag ar senior, sa gar inte det seniors spelar bara i Varsity, men jag var ju inte tillackligt bra for Varsity.
Och ni som inte vet Varsity ar det seriosa braiga laget, medans JV ar inte lika bra lr seriosa.

Iaf jag fovantade mig inte att komma med iaf, sa nu ar jag manager for Varsity laget.
Jag hjalper till med allt runt omkring, vilket ar ett valdigt strassande jobb!
Men iaf som gengald att jag hjalper till, sa tranar dom mig att bli en jatte bra spelare, sa nar jag kmr hem sa kmr jag vara bast! haha det ar sa dom ser det iaf.
Men det ar bra for jag kan inte fa battre tranare, Haines City High is State Champions i softboll.

Iaf efter idag att jag gjorde sant bra jobb, sa fick jag en gron softboll T-shirt och en flaska, jag menar jag ar ju en del av teamet. Nar dom har macther sa aker jag med dom, och allt sant. Och jag forstor inte rikigt hur spelet gar, sa nu far jag chansen att lara mig det till 100 procent.
Ser i fram emot dom har manaderna med dom. For tjejrna i det hara laget ar saa himla roliga och dom har sjuk humor.
Ocksa ar alla vita, vilket jag inte visste om att vi ens hade sa mkt vita tjejer i min skola, lol.
Men det ska bli roligt iaf.

Dags att kolla american idol now!  byee

Inga kommentarer: