tisdag 13 januari 2009

Midterms week'

Okej sa allt har vart stressigt nu den sista veckan.
Vi har midterm den hara veckan och jag vill bara forsvinnaaaa.
Seriost, jag har forsta midterms testet idag, for min 7 period, och jag fick ig , lr inte ig men jag klarade inte av uppgiften. Det var ap english literatur och oj jag maste ga ur den klassen shit va svart det var.
Men pa min essay jag lamnade in i mondags fick jag A-.

Sa imorrn ar det midterm test for 1 and 2 period.
Men det ar enkelt, det ar i jrotc and idrott, hur svart kan det vara.
Sen pa torsdag ar det 3 and 4 period, min vardmammas klass och jag ar orolig att jag inte kmr klara av hennes klass, men iaf far val fosoka oh hoppas pa det basta. Men shit vad jag behover plugga den hara veckan.

Sa till Softball, tryouts borjade igar och aa pinsamt alla ar sa hiimla bra och sa kmr jag dara vet ingenting om softball. Och jag hade inte cleats lr handske sa det var massa ovningar jag inte kunde gora. Men nar det kom till att sla bollen, da var jag allt bra, dang folk trodde inte pa mig att jag inte spelat forut sa det var positivt. Vill komma med i Varsity sa garna. Om du ar med dar sa ar du rankad som proffs. Hihi kmr aldrig handa mig da.

Sa om Bradley, ha kanske trotta att hora, men det ar ett maste.
Sa som jag har sagt jag ska skita i honom nu, han ar en Douschbag, ni som inte vet vad det betyder, skitstovel typ.

Iaf sa jag och Mary-Katheryn var pavag till softball traningen, och da passerar vi da baseball planen , helt plotsligt sa ropar en kille i laget och sager:' Bradleeeey sweden ar hara, titta bradley din flickvan ar hara' och sen ropar dom pa mig,' hey sweden bradley ar hara and he looooves u and he wants u'.
Och sen star han och gor nasty things och  sager att han vill ha mig, och jag vet ju att dom driver men shit hela baseball laget skratta at mig och skamde ut mig, aven bradley tyckte det var pinsamt. Och aa nu ar all pa mig och skrattar varje gang dom ser mig. Moget jag vet.

Sa imorrn ska jag forsoka satta in videosar vi gor i skolan i tv produktion, och dom ar asa roliga! matse titta, jag ar med i 2 :D
sa hal utkik dgs att plugga nu.

Inga kommentarer: