söndag 4 januari 2009

1 dag kvar

Hemma igen, skont.
Har sovit over hela helgen oss Mary-Katheryn.
Det var roligt, i fredags sa akte vi och hennes bror och hans tjej till 'gamla stan'
Jag forvantade mig en gammal stad dara lol, men det var ungefar som ett tivoli, man kunde gora massa saker dara!
det var asa roligt. Sen sa hade dom en sak som hete SkyCoster, det ar att man satter pa en sele sen sa lagger man sig pa mage och sa aker man upp i en linna, hogre upp an frittfall pa gronalund.
och sen nar man ar uppe, sa drar man i ett snore sa skjuts man ivag som en slanggunga.
Jag gjorde det och fyfan va roliiigt. Helt sjukt va fort det gick och hur hogt uppe jag var.
Ha folk var chockad att jag ens vagade gora det, sjalv ocksa.
Det laskigaste ar att man ligger pa mage, det ar som att hoppa fron ett hoghus med huvudet forst.
Sa nar du kmr hit och halsar pa mammi, ska jag ta dig med upp dara ;)

Sen pa lordan chillade vi, spelade basketball och vi at mat typ hela tiden.
juste pa morgonen nar vi vakna sa hade hennes mamma da gjort den typiska amerikanska frukosten, egg. backon, rostat brod, och sma potatisbullar.
mums det var gott.

Idag dara, sa gick vi till kyrkan pa morgonen, vilket dom flesta manniskor gor hara. Inte min familj dara, lyckat nog.
Iaf det var val..jadu trakigt folk var helt beroede av gud. Dom hallde armarna upp i luften och bad och nej alltsa gar inte beskriva men, aa dom lever for gud.
Iaf det var roligt att se hur det var i kyrkan hara. Men jag gar inte tbx nejnej inte min grej.
Forutom jag ska ga till en annan kyrka, baptist kyrkan, for bara en gang dara, hah for att Bradley gar till den kyrkan hehe.

Sa nu har jag bara 1 dag  kvar att chilla innan jag borjar skolan, borjar pa tisdag.
Ska bli roligt langtar tbx!
Sa imorrn ska jag ga och se bio med Scotty och Mary-Kahteryn, och sen ga runt i the mall.

Hoppas ni hade ett skont lov, mitt var najs <3

1 kommentar:

Mammi sa...

Ha ha..det blir kul att få se din Mammi flyga neråt..ha ha jag skall redan börja "tagga" för det!

Stumpis, låter som ett mycket bra och mysigt lov du haft!
Här är det kallt som sagt, -12 som värst. Längtar till värmen... :-(

Ha så skoj sista lovdagen och ta nya tag i skolan sen.

Älskar Dig!

Puss o kram, Mammi xxx