lördag 8 november 2008

En vanlig kvall

Sa igar gick jag till matchen, men inte med mina vanner, ingen kunde ga sa jag akte dit med syrran och hennes polare. Fast problemet var ju att dom hejade pa Ridge sa jag gick over sjalv till hchn sidan och kollade om det var nagra jag kande dara, men nej inte en manniska.
Fast sen kom en tjej fron mitt fotbolls lag som jag hangde med.
Sa det var assa trakigt pa hchn sidan sa vi vill ga over till ridge sidan, men nej det ar inte tillatet.
Dom har satt ett stangsel med las pa sa man inte kan ga igenom.
Sa jag forsoker hoppa over och allt men polisen kom och tog ner mig, dom vagrade slappa igenom mig! sa jag brakade med dom och sen sa sa dom att om jag ror stangslet igen sa eskorterar dom ut mig.
Sa nar jag var pa vag tillbaka till bankarna sa ser jag min rektor vandra pa football plan sa jag skriker efter henne och latsas att jag ar ledsen sa hon tog med mig till andra sidan! ha det var assa roligt.
Sen sa var det de vanliga, jag gick runt och pratade med vanner, alla var ju tydligen pa ridge sidan for att det ar mer roligare dara. Sen fick jag ragg ! haha fick hora som vanligt att jag har vackra ogon.

Sen nar vi kmr hem, sa ar det 3 kattungar som springer runt utanfor oss.
Da ar det min bror som sog att en bil kastade ut en sack och han horde ljud fron sacken , han trodde det forstos var en bebis sa han stannar och kollar i sacken och dar i var det 3 kattungar.
Jatte sota och nan manniska bara kastade ut dom i en sack fron bilen!
Sa nu tar vi hand om dom, sa sota! dom ar uppe pa mitt rum nu och sover.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska gora, lr jo nu maste jag stada HELA huset for mig sjalv, snark. Dom andra ar pa fotbolls match.
Sen sa ska jag be bradley komma over sa vi kan prata, sen sa kmr jag vara uttrakad. suck
Nej dags att eta frukost, see ya.

Inga kommentarer: